понеделник, 19 юли 2010 г.

Първата ни награда!!!






Преди няколко дена получихме първата си награда.Тя е от Нинка и Тони (Пеперуден свят). Много сме щастливи.

Регламента е следния:
1. Ако имате възможност покажете или разкажете за картичката, за която сте отделили най- много време, като идея и изработка.
2. Покажете или разкажете за картичката, която сте направили на един дъх.
3. Предайте наградата на 10 блога.


Да продължаваме нататък с отговорите на въпросите.Сега аз Теди ще отговарям.


1.Картичката за която съм отделила най-много време е ето тази:
































2. Картичката която направих на един дъх (около половин час) е ето тази:





















3. Трябва да наградя 10 блога .

Ади
На книжни криле

Кокорка

Summer Fairy

A little place of wonder

Paper Mill

Krissbal

Блог-БГ Артс

Crafts by avocett

ALI-BALI-CARDS
* Cattt *




3 коментара:

  1. много ме трогнахте мили момичета!БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО за оказаната чест!
    Продължавайте да творите и да радвате всички около вас

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви,момичета!Приятно ме изненадахте и зарадвахте:)
    Много е хубава,че и и толкова млади и ентусиазирани творци като вас.Продължавайте все така,смело напред и нагоре.Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита ви първа награда! Напълно е заслужена!

    Благодаря ви, че сте ме наградили!

    ОтговорИзтриване